دیدبان

نقدی: کسی گول "اسم خود" و "صبر نظام" را نخورد

نقدی: کسی گول "اسم خود" و "صبر نظام" را نخورد

به گزارش دیدبان به نقل از نسیم، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نخستین شب خاطره فتنه 88 که امشب در مسجد لولاگر برگزار شد اظهار داشت: انقلاب ها با این پدیده مواجه بوده اند که افرادی که در انقلاب ها جایگاهی می گیرند بیشتر بدنبال زراندوزی و جایگاه اند ولی انقلاب ما بدلیل معنویتی که در آن بود تا حد زیادی از این آفت بزرگ مصون بوده ولی کم نبودند کسانی که وقتی به قدرت رسیدند به این آفت دچار شدند ولی مردم این افراد را کنار زدند حتی اگر قائم مقام رهبری باشد.

وی ادامه داد: در فتنه هم افرادی که به مناصبی رسیدند می گویند رای مردم خوب است اگر به ما رای دهند؛ ولی این بار ویژگی خاصی داشت که پیوند عمیق تری با مستکبرین خورد که در آستانه سال 88 رسانه هایی چون بی بی سی فارسی رونمایی شد و به از قدرت طلبان حمایت کردند تا به منافع خود برسند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: برای ملت عزیز ما یک خطبه رهبری کافی بود که خود را از قضیه کنار کشیده و دنبال فتنه گران نروند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: بعضی ها گول اسمشان را خوردند غافل از اینکه هر جریانی که در مقابل انقلاب بایستد از آن عبور خواهند کرد چنانچه از قائم مقام رهبری نیز عبور کرده است.

وی تاکید کرد: بدانند اگر دوباره بخواهند فتنه کنند این ملت بیدارند؛ کسی گول اسمش را و گول حلم و صبر نطام را نخورد و این ملت به وقتش حماسه ای مثل 9 دی را رقم می زند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: حادثه مسجد لولاگر حجت ماست تا بدانیم اگر فتنه گران می گویند اسلام؛ دروغ می گویند و فقط ریاست برایشان ملاک است ولو مسجد آتش بگیرد و قداست شکنی شود و آبروی نظام برود.

***

متن صحبت های سردار نقدی به نقل از فارس به این شرح است:


سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنانی در نخستین شب خاطره فتنه سال 88 که در مسجد لولاگر تهران در حال برگزاری است گفت: در طول تاریخ همواره کسانی که قدرت به دست می گرفتند، در پی زر اندوزی و کسب منافع شخصی خود بودند و این آفت بسیاری از انقلاب ها بوده است.

نقدی تصریح کرد: این افراد گاهی تا عالی ترین مسئولیت ها از جمله ریاست جمهوری و قائم مقام رهبری هم رسیدند هم نهایتا مردم آنها را کنار زدند.

وی با اشاره به تکرار این موضوع در فتنه 88 گفت: در جریان فتنه نیز برخی تنها رای به خود را قابل قبول می دانستند و تمام جریان رسانه ای غرب از جمله بی بی  سی فارسی و شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک و توئیتر با آنها کاملا همراه بودند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اوج وقاحت فتنه گران گفت: سوزاندن مسجد لولاگر، حجت ملت در دشمنی با فتنه‌گران بی‌دین بود.

سردار نقدی ادامه داد: انقلاب ما به دلیل حضور امام خمینی(ره) و اخلاص مردم و بسیجیان همیشه در صحنه تا حد زیادی از فتنه ها مصون بوده است، اما کم نبودند افرادی که وقتی به سمت و جایگاهی رسیدند به دنبال قدرت و منفعت شخصی خود اقداماتی را انجام دادند و از مسیر انقلاب خارج شدند که بحمدالله به دلیل هوشیاری و بصیرت مردم زود کنار زده شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفن ادامه داد: در فتنه سال 88 شاهد بودیم افرادی که جایگاهی هم داشتند می گفتند که رای مردم به شرطی خوب است که برای ما باشد و متاسفانه پیوند عمیقی با مستکبرین داشتند و برنامه ریزی هایی توسط عناصر ضد انقلابی صورت گرفت و در آستانه سال 88 رسانه هایی در قالب فیسبوک و بی بی سی فارسی و ... در عرصه افکار عمومی مردم ظاهر شدند تا این افراد را به جایگاه خود برسانند.

سردار نقدی افزود: خطبه های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی در 29 خرداد کافی بود تا مردم بصیر آگاه شوند و زیر بار فتنه گر ها نروند و حوادث بعدی مثل سوزاندن حوزه مقاومت بسیج و مسجد لولاگر و  همچنین هتک حرمت در عاشورای سال 88 باعث شد که مردم بفهمند مسئله مهم برای فتنه گران انتخابات نیست و آنها به دنبال نابودی انقلاب هستند.

وی اضافه کرد: بعد از خطبه های امام خامنه ای عزیز، اغلب مردم که رای داده بودند و شاید هم معترض به نتایج انتخابات بودند  از همراهی کردن اغتشاشگران دست کشیدند اما فتنه گران دست بردار نبودند و با پول خود، جمعی از اراذل و اوباش را به میدان آوردند که حاصل آن آتش سوزی مسجد لولاگر تهران بود؛ این در حالی است که ما در طول انقلاب اسلامی جز حوادث کردستان در سال 60 که کومله و دموکرات مسجدی را سوزانده بودند، شاهد این مسائل در پایتخت کشور نبودیم.

سردار نقدی با بیان اینکه تمام ادیان و مذاهب اسلامی برای شخصیت امام خمینی(ره) احترام قائل هستند، گفت: ما در حوادث سال 88 شاهد آتش زدن عکس امام(ره) توسط اغتشاشگران و فتنه گران بودیم، این در حالی است که مخالفین امام (ره) هم برایش احترام قائل هستند و هرگز دست به چنین کاری نزدند اما این خیانتکاران این کار را کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در روز عاشورای سال 88 تعدادی از اراذل و اوباش در حمایت از فتنه گران راهی خیابان شدند و رفتارهایی را از خود نشان دادند که در شان چنین روزی نبود و  حرمت عاشورا و عزاداران حسینی را شکستند و همین باعث لبریز شدن صبر مردم و حتی معترضین به نتایج انتخابات شد و درخواست داشتند که با یک اجتماع بزرگ این جنایت را محکوم کنند.

سردار نقدی در ادامه با بیان اینکه اجتماع بزرگ 9 دی پاسخ محکمی به فتنه گران و اغتشاگران بود، گفت: مردم ما با حضور حماسی خود در روز 9 دی پاسخ محکمی را به فتنه گران و آشوبگران دادند و جمعیت آنقدر زیاد بود که جای سوزن انداختن نبود و اکثر مردم در خیابان ولیعصر(عج) تهران تلاش داشتند تا خود را به میدان انقلاب که کانون اصلی برنامه بود برسانند.

وی اضافه کرد:صدا و سیما هم پیش بینی جمعیت دهها میلیونی 9دی را نمی کرد،من از میان انبوه جمعیت با آقای ضرغامی تماس گرفتم و درخواست فوری بالگرد جهت فیلمبرداری کردم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حماسه 9 دی، یک درس تاریخی برای همه فتنه گران بود، گفت: فتنه گران با مشاهده حضور حماسی مردم در 9 دی فهمیدند که هر فردی و گروهی در مقابل انقلاب اسلامی بایستد، مردم با تمام توان از آن عبور خواهند کرد؛ همانطور که از قائم مقام رهبری به دلیل تغییر در مسیر انقلابی اش عبور کرده بودند.

وی تصریح کرد: آمریکا، انگلیس خبیث و جنایتکار و همچنین صهیونیست ها و کسانی که در داخل کشور میل به قدرت اندوزی و فتنه دارند بدانند که ملت ما بیدارند و انقلاب اسلامی همانند طوفان 9 دی خود را به آنها نشان خواهد داد.

سردار نقدی با اشاره به برگزاری مراسم شب خاطره فتنه 88 در مسجد لولاگر تهران گفت: خوب است که این مراسم همه ساله برگزار شود تا نسل های بعدی هم با خیانت های فتنه گران آشنا شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: حادثه مسجد لولاگر حجت ماست تا بدانیم  اسلام برای فتنه گران مهم نیست و آنها فقط به منفعت شخصی و ریاست خود می اندیشند و آتش زدن عکس امام(ره)، کشته شدن فرزندان این ملت و رفتن آبروی نظام انقلاب اسلامی در دنیا برایشان مهم نیست و امیدوارم مردم با بصیرت و ولایی با زنده نگه داشتن یاد آن روزها، نسل آینده را نسبت به فریب ها و حیله های دشمن آگاه سازند.

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن